MOTUL 15W50 300V COMPETITION 4 L
W pełni syntetyczny olej wykonany w oparciu o Technologię Podwójnych Estrów z asortymentu 300V (6 różnych klas lepkości). Specjalnie zaprojektowany we współpracy z fabrycznymi zespołami rajdowymi, do samochodów wyścigowych.
Do silników eksploatowanych w wyścigach o ekstremalnych temperaturach i przy wysokich obrotach: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe, rajdy maratony, wyścigi wytrzymałościowe, 24h Le Mans, rajdy terenowe np Dakar, wyścigi na szutrze i na lodzie.
Do silników powodujących umiarkowane lub wysokie zanieczyszczenie paliwa przez olej.
Zastosowanie w samochodach wyścigowych z silnikami wolnossącymi lub z turbodoładowaniem
Można stosować w silnikach benzynowych oraz Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
Przewyższa istniejące standardy olei silnikowych. Maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach. Modyfikatory tarcia zapewniają maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy. Brak strat na ścieraniu daje stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania. Maksymalna odporność na zużycie. Utrzymuje silnik w doskonałej czystości.
Klasa lepkosci 15W-50 umożliwia absorbowanie paliwa dostającego się do oleju i utrzymanie wysokiego ciśnienia oleju. Silnik może pracować w ekstremalnych temperaturach.
REFERENCJE UŻYTKOWE:
PRO-DRIVE – Ferrari 550 Maranello, 24 h Le Mans, FIA GT, Coloni Motorsport – Formuła 3000, French GT – Ruffier Events, Porsche GT
PRZEWYŻSZA STANDARD API SL.
Właściwości:
- Punkt płynięcia: -36°C
- Lepkość w temp. 40°C: 128,1 mm²/s
- Lepkość w temp. 100°C: 17,8 mm²/s
- Klasa lepkości SAE J 300: 15W50
- Gęstość w temp. 15°C: 0,883
- TBN: 11,7 mg KOH/g
- Temperatura zapłonu: 215°C
- Wskaźnik lepkości: 154
Posiadamy również w sprzedaży filtry producentów:
BOSCH, FILTRON, MAHLE KNECHT, FRAM