MOTUL OLEJ SILNIKOWY 15W50 4L 300V COMPETITION

zobacz więcej zdjęć
200,00 zł
Dostępność: na wyczerpaniu
Producent: -
Kod produktu:

412

Ocena:


 MOTUL 15W50 300V COMPETITION 4 L

 

W pełni syntetyczny olej wykonany w oparciu o Technologię Podwójnych Estrów z asortymentu 300V (6 różnych klas lepkości). Specjalnie zaprojektowany we współpracy z fabrycznymi zespołami rajdowymi, do samochodów wyścigowych.

Do silników eksploatowanych w wyścigach o ekstremalnych temperaturach i przy wysokich obrotach: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe, rajdy maratony, wyścigi wytrzymałościowe, 24h Le Mans, rajdy terenowe np Dakar, wyścigi na szutrze i na lodzie.

Do silników powodujących umiarkowane lub wysokie zanieczyszczenie paliwa przez olej.

 

Zastosowanie w samochodach wyścigowych z silnikami wolnossącymi lub z turbodoładowaniem

Można stosować w silnikach benzynowych oraz Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.

Przewyższa istniejące standardy olei silnikowych. Maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach. Modyfikatory tarcia zapewniają maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy. Brak strat na ścieraniu daje stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania. Maksymalna odporność na zużycie. Utrzymuje silnik w doskonałej czystości.

Klasa lepkosci 15W-50 umożliwia absorbowanie paliwa dostającego się do oleju i utrzymanie wysokiego ciśnienia oleju. Silnik może pracować w ekstremalnych temperaturach.

 

REFERENCJE UŻYTKOWE:

PRO-DRIVE – Ferrari 550 Maranello, 24 h Le Mans, FIA GT, Coloni Motorsport – Formuła 3000, French GT – Ruffier Events, Porsche GT

PRZEWYŻSZA STANDARD API SL.

Właściwości:

 

- Punkt płynięcia: -36°C

- Lepkość w temp. 40°C: 128,1 mm²/s

- Lepkość w temp. 100°C: 17,8 mm²/s

- Klasa lepkości SAE J 300: 15W50

- Gęstość w temp. 15°C: 0,883

- TBN: 11,7 mg KOH/g

- Temperatura zapłonu: 215°C

- Wskaźnik lepkości: 154

 

Posiadamy również w sprzedaży filtry producentów:

BOSCH, FILTRON, MAHLE KNECHT, FRAM