.
MOTUL 20W60 300V 2 L
W pełni syntetyczny olej wykonany w oparciu o Technologię Podwójnych Estrów z asortymentu 300V (6 różnych klas lepkości). Specjalnie zaprojektowany we współpracy z fabrycznymi zespołami rajdowymi, do samochodów wyścigowych.
Do silników eksploatowanych w wyścigach i rajdach powodujących szczególne obciążenie silnika o ekstremalnych temperaturach: imprezy typu Endurance, rajdy maratony, wyścigi wytrzymałościowe, 24h Le Mans, rajdy terenowe np Dakar.
Do silników powodujących wysokie zanieczyszczenie paliwa przez olej.
Zastosowanie w samochodach wyścigowych z silnikami wolnossącymi lub z turbodoładowaniem
Można stosować w silnikach benzynowych oraz Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
Przewyższa istniejące standardy olei silnikowych. Maksymalna odporność filmu olejowego, zrównoważona polaryzacja, wytrzymałość w bardzo wysokich temperaturach. Modyfikatory tarcia zapewniają maksymalna moc, zmniejszenie temperatury pracy. Brak strat na ścieraniu daje stabilne ciśnienie oleju bez względu na warunki użytkowania. Maksymalna odporność na zużycie. Utrzymuje silnik w doskonałej czystości.
Klasa lepkości 20W-60 umożliwia absorbowanie paliwa dostającego się do oleju i utrzymanie wysokiego ciśnienia oleju. Silnik może pracować w bardzo wysokich temperaturach.
Referencje użytkowe:
PRO-DRIVE – Ferrari 550 Maranello, 24 h Le Mans, FIA GT, Coloni Motorsport – Formuła 3000, French GT – Ruffier Events, Porsche GT
Przewyższa standardy ACEA i API
Oryginalny produkt wyprodukowany we Francji
Właściwości:
- Klasa lepkości SAE J 300 - 20W-60
- Gęstość w 15oC ASTM D 1298 - 0.888
- Lepkość w 100oC ASTM D 445 - 22.9 mm2/s
- Lepkość w 40oC ASTM D 445 - 170 mm2/s
- Wskaźnik lepkości ASTM D 2270 - 162
- Lepkość HTHS w 150oC ASTM D 4741 - 7.17 mPa.s
- Temperatura płynięcia ASTM D 97 - -33oC
- Temperatura zapłonu ASTM D 92 - +222oC
- TBN ASTM D 2896 - 11.7 mg KOH/g
Posiadamy również w sprzedaży filtry producentów:
BOSCH, FILTRON, MAHLE KNECHT, FRAM